Geoblog.pl    oboski    Podróże    A CO MI TAM - TROCHĘ SE POLATAM    PiÄ™kne plany zaczynajÄ… brać w Å‚eb

Piękne plany zaczynają brać w łeb

Peru
Peru, Nazca

Liczyłem, że jeszcze dziś zobaczę geoglify - ale z powodu mgły awionetki już nie latają. Trzeba było zatrzymać się w hotelu El Mirador i zaczekać do rana. No to czekam - ale być może przez dzień straty trzeba będzie odwrócić kolejność zwiedzania. Zobaczę jutro.
**************************************
Noc minęła...
Chyba pozbyłem się wreszcie ( jakie wreszcie? Toż to dopiero pierwsza normalna noc w łóżku! ) jet lag'a.

Pojechaliśmy taksówką widmo z niejakim Giorgio na lotnisko aby tam spróbować kupić bilety taniej niż w agencjach. Liczyłem na spore zniżki poza sezonem - okazało się jednak, że niestety nie jest poza sezonem i można liczyć raptem na 5 $ zniżki. Wybór przewoźników co najmniej taki jak na Okęciu.
Koniec końców wyszło na to, że polecimy tylko dwuosobową awionetką - mogę powiedzieć: jak się bawić to się bawić - poproszę cały samolot.
Cóż mogę teraz napisać na żywo zaraz po lądowaniu. Jeśli ktoś nie latał małym samolocikiem to chyba wrażenia z lotu nad Nasca może przebić tylko lot nad Karaibami ( ale nie wiem bo nie latałem ). Było extra i już - marzenia kosztują. Ale warto.
Oczywiście pozostaje mały niedosyt ale akurat teraz nie mogę na niego nic poradzić.

• zdjÄ™cie
Beza
Beza - 2014-10-30 19:39
"Więc jeśli jesteś teraz w swoim życiowym Machu Picchu, to nie odwracaj się wstecz. I nie wypatruj zanadto do przodu.
Zobacz, co masz teraz i zaplanuj coś przyjemnego, co będziesz mieć za chwilę. A dalej wszystko samo się potoczy." To z "Blondynki z Peru".
Fajny prezent sobie zrobiłeś na 50tkę. Też bym tak chciała. Piszę to ja BLONDYNKA NIE Z PERU:):):)

Kasia
Kasia - 2014-10-30 21:05
super wycieczka,też bym tak chciała za rok,pozdrowionko

Mat
Mat - 2014-10-30 23:13
Wow. ZazdroszczÄ™ mocno. Pozdrawiam

Beza
Beza - 2014-10-31 17:12
Sprzęt jakże odmienny od tego z "Pożegnania z Afryką", ale widoki z Twojego
"samolociku" spowodowały skojarzenia z tym filmem:) A tu dla amatorów niepowtarzalnych emocji link do "cuda techniki" z ww filmu! Może jeszcze nie sprzedali:):):):)